czwartek, 21 lipca 2011

Wyprzedaże Sephora - haul!

Ostatnimi czasy w Sephorze przeprowadzają całkiem niezłe wyprzedaże. 
Zaczęło się zimą a teraz mamy kontynuacje. 
Oto kilka moich zdobyczy.

1.

Mokre chusteczki do demakijażu firmy Yes to cucumbers. 
Zawierają one ekstrakt z ogórka i aloesu, 
nadają się do oczyszczania, zmywania makijażu i odżywiania skóry.
Idealne na krótkie wyjazdy.
Fajny, świeży zapach, miłe w dotyku.
Po przecenie kosztowały 19 zł, wcześniej niestety nie pamiętam :)

2.

Żel do mycia twarzy nieznanej mi wcześniej firmy Eisenberg Paris.
Przeceniony z 250zł na jedyne 50zł! Także kupiłam na spróbowanie :)
Obiecują rozświetlenie skóry dzięki formule Trio-Molekularnej jak także ogólną młodość.
Chyba za krótko go stosuje aby tak spektakularne efekty ujrzeć, 
ale skóra jest czysta, nie ściągnięta i ślicznie pachnie cytrusami.  
Podoba mi się też konsystencja tego żelu, jakby kisiel albo gęsta oliwka
i chyba dzięki temu jest mega wydajny.

3.

Po żelu zakupiłam krem z filtrem SPF15, 
przed wyjazdem nad morze był mi niezbędny :)
Zawiera filtr SPF15 UVB i UVA.
 Bez parabenów.
Anti- age
Przeceniony z 285zł na 85zł.
Żal zostawić na półce

4.

Pędzelek duo fibre marki Sephora
Cena wyjściowa 99zł
Cena zakupu 19zł
oł jee!
Używam go do różu w kremie - super.
No i ten kolor, przeuroczy.

5.


Perfumy Benefit So Hooked On Carmella w zestawie z balsamem
w cenie promocyjnej 79zł kiedy normalnie same perfumy kosztują 159zł
Idealny wakacyjny zapach, niesamowicie słodki, waniliowy, intrygujący.

To by było na tyle szaleństwa w Sephorze.
Jestem niezwykle zadowolona ze wszystkich zakupów.


1 komentarz: